Papierowa wiklina i nie tylko, czyli co kręci werandę
Blog > Komentarze do wpisu
bałwanek-pudełko z papierowej wikliny

a to juz moje tegoroczne dziecko, czyli bałwanek z papierowej wikliny. pomysł powstał podczas nudnego dnia w pracy. zainspirowana przez koleżankę wytworzyłam z jej pomocą bałwanka pudełko, na słodkości, upominek, lub osłonkę na 0,5 litrową butelkę czegoś mocniejszego :) wszystko ręcznie wykonane... no oprócz sztucznych oczu :) mam nadzieje, że wam się spodoba

bałwanek z ukosa

bałwanek front

bałwanek bez głowy

bałwanek z uśmiechem


wtorek, 23 listopada 2010, weronikalis

Komentarze
2010/11/28 03:51:07
sama nie wiedziałam gdzie to wpisać bo jestem zachwycona słoniem, ale i bałwanek jest przeuroczy. jak możesz napisz jak długo go robiłaś. święta coraz bliżej, a ja nie mam pomysłu na prezenty, dzieciaki w wieku pozazabawkowym a za młode na kasę. pomyślałam że bałwanek części z nich się spodoba
zgrzeszyła bym gdybym nie wspomniała o wianku. przecudne prace i także zapraszam do siebie na kwiaciarenkę :)
-
2010/11/28 14:43:39
miło mi czytać takie słowa. dziękuję bardzo za uznanie. pierwszego bałwanka plotłam długo, ok. cały dzień. nie miałam żadnego wzorca, wiec było to na zasadzie prób, robienia i niszczenia. malowałam już na drugi dzień i kleiłam. ale z następnymi było już łatwiej. rurki ok. 150 szt., zależy kto jak długo robi. tułów plecie się ok. godziny, głowę i kapelusz ok. 30 min. można malować białą farbą i lakierować, lub użyć emalii akrylowej do kaloryferów (nie trzeba lakierować).
życzę miłej pracy :)
-
2010/11/29 09:19:25
jeden dzień? mi to zajęło by chyba tydzień, jak nie więcej. przyznam się że spróbuję się go podjąć, jak tylko zrobię etui na konkurs (więcej info na mojej stronie)
zainspirowana Twoim bałwankiem jestem w trakcie robienia bałwanka z papieru Marche, już wkrótce efekt pokażę na bloxie :)
poczęstuję się linkiem :)
..::Księga Gości::..